Vivotech Oy

VIVOTECH OY / LATAUSPISTEMEDIA MYYNTIEHDOT

Myyntiehdot

  1. YLEISTÄ

    1. Näitä myyntiehtoja sovelletaan kaikkiin Vivotech Oy:n / Latauspistemedian (jäljempänä Vivotech
      Oy) asiakkailleen (jäljempänä “Asiakas”) toimittamiin mainosratkaisuihin, elleivät Vivotech Oy ja
      Asiakas ole kirjallisesti muuta sopineet.

    2. Asiakkaan katsotaan hyväksyneen nämä myyntiehdot
      osaksi Vivotech Oy:n ja Asiakkaan välistä kauppasopimusta ilman eri viittausta tilaamalla Vivotech
      Oy:n mainosratkaisuja. Vivotech Oy:llä on oikeus muuttaa näitä myyntiehtoja. Kulloinkin
      voimassaolevat myyntiehdot ovat nähtävillä Vivotech Oy:n Latauspistemedian
      kotisivulla: www.latauspistemedia.fi

  2. MAINOSKAMPANJAN VARAUSSOPIMUS

    1. Mainoskampanjasta tehdyt tarjoukset ovat voimassa välimyyntiehdoin, eli Vivotech Oy:llä on
      oikeus tarjouksesta riippumatta tehdä tarjouksen kohteena olevasta mainosinventaarista ja
      mainosjaksosta sopimus kolmannen osapuolen kanssa niin kauan kuin tarjouksen saanut ei ole
      ilmoittanut Vivotech Oy:lle hyväksyvänsä tarjousta.
       
    2. Mainosvälineestä ja – tuotteesta riippuen
      mainoskampanja voi olla mitattu tunteina, päivinä, viikkoina, kuukausina, näyttökertoina tai
      impressioina.

    3. Sopimus katsotaan syntyneeksi, kun ostaja tai hänen edustajansa kirjallisesti tai muulla
      todisteellisella tavalla vahvistaa hyväksyvänsä tehdyn tarjouksen.

    4. Mainoskampanjaa tilattaessa on
      ilmoitettava mainosjakson ajankohta, sovitut mainosnäytöt (lokaatiot), mainostettava tuote,
      mainostaja sekä aineiston toimittaja.

    5. Mainosloopissa saattaa yhtäaikaisesti olla saman alan
      mainontaa.

  3. SOPIMUKSEN PERUUTTAMINEN

    1. Mikäli ostaja peruuttaa sopimuksen mukaisen mainoskampanjan, Vivotech Oy laskuttaa ostajaa 20
      % peruutetun sopimuksen hinnasta.

    2. Jos ostaja peruuttaa sopimuksen mukaisen kampanjan
      myöhemmin kuin kymmenen (10) arkipäivää ennen mainoskampanjan alkua, Vivotech Oy
      laskuttaa koko sopimuksen hinnan.

    3. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

    4. Mainoskampanjan mahdollista
      siirtämistä myöhemmin toteutettavaksi käsitellään peruutuksena ja siitä on aina sovittava
      kirjallisesti erikseen.

  4. LASKUTUS JA MAKSUEHDOT

    1. Mainoskampanjan kokonaishinta laskutetaan Asiakkaalta mainoskampanjan alussa. Laskutusta
      koskevat huomautukset on tehtävä kahdeksan (8) vuorokauden kuluessa laskun saapumisesta.

    2. Arvonlisävero lisätään hintoihin kampanjan alkuhetkellä voimassa olevan lainsäädännön
      mukaisesti.

    3. Maksuehto on 14 pv netto, ellei toisin ole sovittu. Maksuviivästyksestä peritään kulloinkin
      voimassaolevan korkolain (633/1982) mukainen viivästyskorko.

  5. MAINOSMATERIAALIN TOIMITUS

    1. Julkaisuvalmiin mainosaineiston on oltava Vivotech Oy:n aineistohallinnasta vastaavan hallussa
      viimeistään 2 arkipäivää ennen julkaisua. Mikäli aineisto toimitetaan edellä mainittujen aikataulujen
      jälkeen, lisätään aineistonsiirtomaksuun 30 % pikatoimituslisä.

    2. Asiakas vastaa myöhästymisestä
      aiheutuvista lisäkustannuksista. Mikäli mainosmateriaali poikkeaa Vivotech Oy:n omista
      standardeista ja siitä aiheutuu lisäkustannuksia, vastaa asiakas mainituista lisäkustannuksista.

  6. MAINOSMATERIAALIN MYÖHÄSTYMINEN

    1. Mainostajan on toimitettava kampanjan mainosaineisto Vivotech Oy:n aineisto-ohjeissa
      määriteltyjen aikataulujen ja teknisten ohjeiden mukaisesti. Määräajan jälkeen jätetyn ilmoituksen
      julkaisua ei voida taata.

    2. Mikäli aineistoa ei toimiteta, veloitetaan kampanjan nettohinta.

  7. MAINONNAN SISÄLTÖ

    1. Ulkomainonnan tulee ottaa huomioon kulloinkin voimassa olevat mainonnan kansainväliset
      perussäännöt, Keskuskauppakamarin ja Mainonnan eettisen neuvoston ratkaisut sekä sosiaali- ja
      terveydenhuollon tuotevalvonnan antamat ennakkopäätökset.

    2. Mainonta ei saa olla hyvän tavan
      vastaista. Vivotech Oy on sitoutunut yhteistyökumppaniensa solmimissaan sopimuksissa
      poistamaan yleistä pahennusta herättävät mainokset niin vaadittaessa. Jos asiakkaan kampanja
      näistä syistä joudutaan keskeyttämään, ei Vivotech Oy ole velvollinen korvaamaan tästä
      asiakkaalle aiheutuvia kuluja, kustannuksia tai menetyksiä.

  8. VASTUUNRAJOITUS

    1. Vivotech Oy ei ole asiakkaalle missään vastuussa välillisistä tai epäsuorista vahingoista, kuten
      menetetystä tuotosta tai kolmannen osapuolen vaatimuksista.

    2. Vastuun-rajoitus ei koske vahinkoja,
      jotka on aiheutettu tahallisesti tai törkeällä tuottamuksella.

  9. YLIVOIMAINEN ESTE

    1. Vivotech Oy ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat ylivoimaisesta esteestä.
      Tällaiseksi katsotaan Vivotech Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella oleva syy, jota sen ei
      kohtuudella voida edellyttää ottaneen huomioon sopimusta tehtäessä ja joka estää Vivotech Oy:tä
      täyttämästä sopimuksenmukaisia velvoitteitaan ilman, että Vivotech Oy voi kohtuullisin toimin tai
      kustannuksin tällaista poistaa. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. sota, kapina, sisäinen
      levottomuus, työselkkaus, luonnonmullistus, tulipalo, tuontikielto tai muu viranomaisen toimenpide,
      yleisen liikenteen tai energiajakelun keskeytys. Lakko, sulku, boikotti ja muu työtaistelutoimen-pide
      katsotaan ylivoimaiseksi esteeksi myös silloin, kun sopijapuoli on itse sen kohteena tai siihen
      osallisena.

    2. Vivotech Oy:n alihankkijaa kohdannut ylivoimainen este katsotaan myös
      vapauttamisperusteeksi, mikäli alihankintaa ei voida ilman kohtuuttomia kustannuksia tai oleellista
      viivästystä hankkia muualta.

  10. SOPIMUKSEN SIIRTO

    1. Vivotech Oy:llä on oikeus siirtää asiakkaan kanssa solmimansa sopimus oikeuksineen ja
      velvollisuuksineen Vivotech Oy:n kanssa samaan konserniin kuuluvalle yhtiölle.

  11. SÄHKÖ

    1. Vivotech Oy ei ole vastuussa sähkön jakelussa tapahtuvista katkoksista.

Voit ostaa Latauspistemediassa näkymistä myös Mediani.fi palvelun kautta

Espoolainen Vivotech Oy on Pohjoismaiden markkinajohtaja erilaisten mobiililaitteiden latausratkaisujen toimittamisessa. Osa latauspisteistämme muodostaa kohderyhmämedian = Latauspistemedia

Ota yhteys Latauspistemedian myyntiin:

+358 (0)400 147187 (ark. 8 – 17)

Lue meistä

Latauspistemedia Mediassa

M&M -artikkeli

3/8/2018