AIKAINEN LINTU ASIAKKAAN NAPPAA JA UUSI NORMAALI

Latauspistemedia - virtaa viestillesi

On ollut hienoa seurata, miten epidemia-ajan pörssissä luovuuden kurssi on räjähtänyt nousuun. Osa meistä ihmisistä on niitä, jotka luovat uutta vaikka vanhan rauniot vielä käryävät. Juu, panimotuotanto romahti, mutta käsidesimarkkinoilla on tilaa. Juu siirrytään laudeliinoista kasvomaskeihin, juu järjestetään partioleiri Minecraftin maailmassa…

Mitä jotkut edellä, sitä toiset perässä. Innovoi tai imitoi.
Eletään ”tämän hetkisen tiedon” varassa. Se tieto voi muuttua nopeasti. Monesti selviytymisessä ja menestymisessä on ollut kyse juuri kyvystä reagoida nopeasti. Innovoida uutta tai soveltaa olemassa olevaa uudella tavalla. Tai tehdä perässä. 1.6. jo alkukesästä siis, Suomi avautuu asteittain eristyksestä. Rajoituksia puretaan, terassit aukeavat. Tämän hetkisen tiedon mukaan opiskelijat palaavat kampuksille taas loppukesästä.

Nopeus ja luovuus markkinoinnissa.
Tulemmeko näkemään myös nopeaa reagointia ja uudenlaista luovuutta markkinoinnissa? Kampukset aukeavat ja milleniaalien arvopohjainen sukupolvi marssii tai maleksii kampusten käytävillä latauspisteiden infonäyttöjen vaikutuspiirissä. Kaikki kuluttajat odottavat brändeiltä myös arvotekoja. Erityisesti milleniaalit. Erityisesti nyt. Myös vastuuta niillä elämänalueilla, joille valtiolla ei ole suosituksia tai määräyksiä. Edessä on kiinnostava ”uusi normaali”. Miten nopeasti brändit reagoivat? Miten innovatiivisia yritysten markkinointiviestit ovat? Ketkä kulkevat edellä, ketkä perässä?

Opiskelijamedian varauskalenteri on taas auki syksylle.
Muutama nopea reagoija on jo tehnyt varauksia näkyvyydestä syksylle, kun kampukset aukeavat.
Miten nopea sinä olet?

VINKKAA ARTIKKELISTA MUILLE

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Keskustele aiheesta

OLETKO
MARKKINOINNIN
AMMATTILAINEN?

TILAA UUTISKIRJE

Tilaa uutiskirje ja pysy ajantasalla mitä Latauspistemediassa, sekä markkinoinnin ja median ympärillä tapahtuu.

Jätä viesti ja olemme yhteydessä 🙂 !